Meest gestelde vragen over de webshop

Op deze pagina vind je de antwoorden op vragen die je mogelijk kunt hebben bij het bezoeken van de webshop. Mocht het antwoord dat je zoekt er toch niet tussen staan, dan kan je altijd een berichtje sturen via de facebookpagina of per mail.

Wat is het minimumbedrag dat ik moet bestellen?

Op dit moment wordt er geen minimumbedrag gehanteerd. Als je dus 1 reep chocolade wilt bestellen ben je daar vrij in. Wees wel bewust dat we een minimum aan verzendkosten rekenen voor je bestelling. De verzendkosten zijn:

  • Voor verzending naar België: € 5,99 (standaard verzending) of 6,99 (snelle verzending). Bij een bestelbedrag van
    € 60.00 of meer (exclusief kortingsbonnen) wordt je pakje gratis verzonden.
  • Voor verzending naar Nederland € 7,61. Bij een bestelbedrag van € 75.00 of meer (exclusief kortingsbonnen) wordt je pakje gratis verzonden.
  • Voor verzending naar Frankrijk: € 14,00. Bij een bestelbedrag van € 125.00 of meer (exclusief kortingsbonnen) wordt je pakje gratis verzonden.
  • Voor verzending naar Duitsland: € 11,00. Bij een bestelbedrag van € 125.00 of meer (exclusief kortingsbonnen) wordt je pakje gratis verzonden.


Wil je verzendkosten besparen? Informeer dan eens bij vrienden of familie of ze open staan voor een gezamenlijke bestelling. Dit is niet alleen goed voor je portemonnee, maar ook voor het milieu!

Kan Ik mijn bestelling ook ophalen?

Dat kan zeker! Je kan je pakje ophalen na afspraak en binnen de 14 kalenderdagen volgend op de dag dat je je bestelling plaatste in Antwerpen centrum. Na je bestelling neem ik contact met je op om een dag en uur af te spreken. Ophalen zonder afspraak is niet mogelijk, Het afhaaladres betreft een privé-woning en geen winkel. Indien je toch onverwacht voor de deur staat is de kans groot dat je niet geholpen kunt worden.

Hoe lang duurt het eer mijn bestelling verzonden wordt?

We proberen om bestellingen werkdagen voor 16:00 geplaatst zijn, binnen de 24 à 48u verzonden. Je ontvangt je bestelling dus binnen de 2 a 4 dagen als je in België woont en binnen de 3 a 5 dagen als je in Nederland woont. Je ontvangt een bevestiging per mail wanneer je bestelling vertrokken is. Bestellingen die op werkdagen na 16; 00 zijn geplaatst, worden pas de eerstvolgende werkdag verwerkt. Als het erg druk is kan de verzending lichtjes uitlopen. Bij dringende bestellingen is het dan ook aan te raden om even contact op te nemen voor de mogelijkheden.

Holy Glory is niet verantwoordelijk voor vertragingen bij de verwerking van je pakket door de vervoerder.

Kan ik retourneren?

Natuurlijk! Maar wel enkel op voorwaarde dat de verpakking ongeopend is. Retourneren kan binnen de 14 dagen na ontvangst van je bestelling door een mail te sturen naar webshop@holyglory.be met vermelding van je ordernummer, welke artikelen je wilt retourneren en de reden hiervoor. Je kan dan kiezen om je geld terug te krijgen, of om een korting te ontvangen die gelijk staat aan de waarde van je geretourneerde artikelen. Opgelet: ontdek je bij ontvangst van je bestelling dat er iets beschadigd is? Contacteer ons dan binnen de 48u na ontvangst met vermelding van je ordernummer en de beschadigde artikelen. Voeg ook een foto toe van de beschadigingen toe. Enkel dan kunnen we het bedrag terugstorten of je kosteloos een vervangend artikel toesturen.

Hoe milieuvriendelijk is mijn bestelling?

Bij Holy Glory doen we ons uiterste best om onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden. Voor goederen die we in bulk inkopen en herverpakken, proberen we steeds te kiezen voor duurzame verpakking zoals karton of composteerbare zakjes. Verzenden doen we zoveel mogelijk in tweedehands dozen, bijvoorbeeld de dozen waarin de leveranciers onze producten in leveren. Dozen die té beschadigd zijn om jouw bestelling in te verzenden, snijden we in stukken die we vervolgens gebruiken als vulmiddel. Zo zijn je snoepjes extra beschermt tijdens het transport en gaat er geen karton verloren.