Retourneren

Als u niet tevreden bent over uw artikel, bieden wij u uiteraard de mogelijkheid om uw bestelling (deels) te retourneren. Hiervoor dienen wel enkele voorwaarden voldaan te zijn:

  • Alle producten moeten binnen de 14 dagen vanaf de dag van levering geretourneerd zijn. Producten die binnen deze termijn verzonden zijn naar Holy Glory, maar niet tijdig bij ons aankomen, worden ook in aanmerking genomen.
  • Elke retour moet op voorhand aangemeld worden via webshop@holyglory.be, met vermelding van het ordernummer en de reden van retour.
  • Alleen artikelen die ongeopend en in de originele verpakking zitten, komen in aanmerking. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het product goed te verpakken zodat het onbeschadigd bij ons aan komt. Retourartikelen die zodanig beschadigd zijn dat ze niet opnieuw verkocht kunnen worden, komen NIET in aanmerking voor terugbetaling.
  • Artikelen die speciaal voor u gepersonaliseerd of op maat gemaakt zijn, en/of die speciaal voor u besteld zijn kunnen niet geretourneerd worden. Zie hiervoor de algemene voorwaarden. Enkel indien deze items niet voldoen aan de gemaakte afspraak (u bestelde bijvoorbeeld roze en ontving wit), of indien deze items beschadigd geleverd worden, kan er een uitzondering op gemaakt worden.

Terugbetaling

Van zodra wij uw retourzending ontvangen hebben, ontvangt u hiervan een bericht. Wij zorgen dat de terugbetaling binnen de 14 dagen na ontvangst in orde is. terugbetalingen gebeuren enkel op de manier waarop de klant betaald heeft. Rekende u uw bestelling af met Paypal? Dan wordt u ook via Paypal terugbetaald.

Indien u gebruik maakte van uw puntensaldo om uw bestelling af te rekenen, dan worden altijd eerst uw punten opnieuw aan uw saldo toegevoegd alvorens er geld via het door u gebruikte betaalmiddel wordt. Bijvoorbeeld: u plaatste een bestelling van 25 euro, waarvan u 5 euro betaalde met uw gespaarde punten en 20 euro via paypal. U besluit om artikelen met een waarde van 7 euro te retourneren. In dat geval zal eerst de door u gebruikte punten ter waarde van 5 euro opnieuw aan uw puntensaldo toegevoegd worden. De overige 2 euro storten wij terug via paypal.

Enkel het bedrag van uw geretourneerde artikelen kan worden terug gestort. Het is NIET mogelijk om een compensatie van uw verzendkosten te krijgen.

Klachten

Wij doen ons best om de producten zo goed mogelijk in te pakken en bestellingen zo correct mogelijk uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat u een artikel ontvangt dat u niet bestelde of beschadigd werd tijdens het transport. In dat geval ontvangt u kosteloos een vervangend artikel. Hiervoor is het wel noodzakelijk dat u binnen de 48u na levering contact met ons opneemt, waarbij u uw ordernummer vermeldt, de precieze klacht en ondersteunende foto’s toevoegt. Indien uw klacht geldig is, zal Holy Glory instaan voor de gratis verzending van een vervangend artikel.

Indien u een verkeerd artikel ontving kan u er voor kiezen om dit kosteloos terug te zenden, of u kan het artikel houden. Indien u er voor kiest om dit te houden, verklaart u uzelf wel akkoord met de aankoop van dit artikel en zullen wij dus ook de prijs van dit artikel aanrekenen.