Meest gestelde vragen over de webshop

Op deze pagina vind je de antwoorden op vragen die je mogelijk kan hebben bij het bezoeken van de webshop. Mocht het antwoord dat je zoekt er toch niet tussen staan, dan kan je altijd een berichtje sturen via de facebookpagina of per mail.

Wat is het minimumbedrag dat ik moet bestellen?

Op dit moment wordt er geen minimumbedrag gehanteerd. Als je dus 1 reep chocolade wilt bestellen ben je daar vrij in. Wees je er wel van bewust dat we een minimum aan verzendkosten rekenen voor je bestelling. Voor België bedraagt dit € 5,63 en en voor Nederland € 6,73. Wil je verzendkosten besparen? Informeer dan eens bij vrienden of familie of ze open staan voor een gezamenlijke bestelling. Dit is niet alleen goed voor je portemonnee, maar ook voor het milieu!

Kan Ik mijn bestelling ook ophalen?

Dat kan zeker! Je kan je pakje ophalen na afspraak in Antwerpen centrum. Na je bestelling neem ik contact met je op om een dag en uur af te spreken. Ophalen zonder afspraak is niet mogelijk, ons afhaaladres betreft een privé-woning en geen winkel. Indien je toch onverwacht voor de deur staat is de kans groot dat je niet geholpen kunt worden.

Wanneer wordt mijn bestelling gratis verzonden?

Voor gratis verzendingen hanteren we wél een minimumbedrag. Voor België bedraagt dit € 35 en voor Nederland € 50. Deze minimumbedragen zijn exclusief kortingsbonnen of omgeruilde punten.

Sommige webshops hanteren een lagere verzendkost dan de webshop van Hokly Glory. Waarom doe jij dit niet?

De verzendkoten zijn de reële bedragen die de pakjesdienst vraagt om je pakje te versturen. Ik ben me er van bewust dat sommige webshops lagere tarieven hanteren, doordat ze een deel van hun verzendkosten verwerken in de verkoopprijzen van hun producten. Ik heb er voor gekozen omdat niet te doen, want dat zou betekenen dat ik de prijs van mijn producten moest verhogen, wat voor jou als klant net duurder zou uitkomen. Bovendien kan je bij Holy Glory punten sparen met elke bestelling die je plaatst, die je dan kan inruilen voor een leuke korting. Zo hoop ik de pijn voor jou wat te verzachten. Meer over het puntensysteem lees je wat verder op deze pagina.

Wil je verzendkosten besparen? Informeer dan eens bij vrienden of familie of ze open staan voor een gezamenlijke bestelling. Dit is niet alleen goed voor je portemonnee, maar ook voor het milieu!

Hoe lang duurt het eer mijn bestelling verzonden wordt?

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 geplaatst zijn, worden binnen de volgende dag verzonden. Je ontvangt je bestelling dus binnen de 3 a 4 dagen als je in België woont en binnen de 4 a 6 dagen als je in Nederland woont. Je ontvangt een bevestiging per mail wanneer je bestelling vertrokken is. Bestellingen die op werkdagen na 16;00 zijn geplaatst, worden pas de eerstvolgende werkdag behandeld.

Kan ik retourneren?

Natuurlijk! Maar wel enkel op voorwaarde dat de verpakking ongeopend is. Retourneren kan binnen de 14 dagen na ontvangst van je bestelling door een mail te sturen naar webshop@holyglory.be met vermelding van je ordernummer, welke artikelen je wilt retourneren en de reden hiervoor. Je kan dan kiezen om je geld terug te krijgen, of om een korting te ontvangen die gelijk staat aan de waarde van je geretourneerde artikelen. Opgelet: ontdek je bij ontvangst van je bestelling dat er iets beschadigd is? Contacteer ons dan binnen de 24u na ontvangst met vermelding van je ordernummer en de beschadigde artikelen. Voeg ook een foto van de beschadigingen toe. Enkel dan kunnen we het bedrag terugstorten of je kosteloos een vervangend artikel toesturen.µ

Hoe werkt het puntensysteem?

Dat leg ik met veel plezier even uit! Elke euro die je in de webshop uitgeeft, geeft je 2 spaarpunten. Koop je dus voor 20 euro aan producten, dan ontvang je 40 punten. Heb je 500 punten op je account? Dan kan je er voor kiezen om je punten om te ruilen voor 5 euro korting, of je kan gewoon verder sparen om een hogere korting te krijgen.

Bij elk product dat je in de webshop staat hoeveel punten je krijgt per 1 stuk.; Bij het afrekenen van je bestelling kan je zien hoeveel punten je in totaal gespaard hebt met je bestelling. Het toevoegen van de nieuwe punten aan je saldo gebeurd handmatig, dus maak je geen zorgen als je niet onmiddellijk na het bestellen een verschil in je saldo merkt. Je ontvangt een e-mail als de punten aan je account zijn toegevoegd.